sâmbătă, 30 martie 2013

BOOMING WEBSITE TRAFFIC PLATESTE

http://boomingwebsitetraffic.com/?rid=6880

E adevărat, echipa de suport a acestui site este mai buna acum prin prezenta proprietara , doar ce s-a  re-lansat si a salvat un site atunci când a plecat fostul  proprietarul -și WOW!
BoomingWebsiteTraffic s-a redeschis, este acum un TE de navigare si nu numai , iti va oferi 2.00 dolari pentru a-ti deschide cont, primesti 2 centi per 100 site-uri vizitate!
Poti sa vezi 1000 de site-uri zilnic, ca si free members, ca si upgrade sunt 2000 de site-uri si poti scoate la 10 $, ca sa poti sa socotesti c-am cat de repede poti sa faci 15 $, ca free members..
Inscrie-te acum-castiga bani si credite cu acest traffic exchange site....

http://boomingwebsitetraffic.com/?rid=6880

Deobicei nu pun site-uri netestate, dar asta ma incantat si vroiam sa va spun si voua de el.
Am vazut cateva plati si am citit despre el si admin si nu am gasit nimic rau.
Nu cred ca aveti motive sa nu va inscrieti pentru ca aveti blog fiecare si vreti sa-l promovati, iar aici puteti.
Baga mare, frate!



L-am testat , am scos plata de 15 $, dar spre rusinea mea nu am postato luna trecuta cand am primito si acum nu o mai gasesc in paypal .

2 comentarii:

  1. E putin, Easyhits4U (pe care, by the way, il folosesti si tu) ofera 30 centi la 1000 de site-uri, deci cu 50% in plus. De ce nu spui si asta, in loc sa faci reclama doar ca sa se inscrie oamenii la tine? Fii corecta in prezentarea produsului si compararea sa cu altele de acelasi fel!

    RăspundețiȘtergere
  2. E putin, intr-adevar, dar reclama era numai pentru a posta ceva pe site si daca cineva doreste, fara a mai face si alte comparatii, poate sa se inscrie. In plus, ma gandesc ca daca vrei mai mult trafic pentru site-ul tau , ar trebui sa mai ai si altceva in afara de easyhith4u. Eu mai folosesc si vasthits care imi aduce destul trafic ( cred ca mai mult decat easyhits4u ).
    Asa ca, fiecare crede ce poate si face ce are chef. Singurul site pe care vreau referali este protypers, restul este de dragul postari.

    RăspundețiȘtergere